Sådan melder du dig til junior- eller minitennistræning i Haderslev Tennis Klub

1. Opret en profil på www.haderslevtennisklub.dk, hvis du ikke allerede har en. Brug kun barnets data, da alder er vigtigt.
  2. På fanen ”banebooking” klikker du på juniorkontingent og betaler med dankort. Så er du meldt ind i klubben, og har  ret til at booke baner på alle ledige tidspunkter. Det     kræver en makker at kunne booke en bane.
  3. På fanen ”holdtilmelding” klikker du på det hold du vil deltage på og derefter på prisen, hvor du igen betaler med dankort.

Du skal have betalt juniorkontingent (punkt 2) inden du kan tilmelde dig til træning (punkt 3).

Man kan altså ikke nøjes med at melde sig til træning, da man skal være medlem for at få træning.

Tilmelding og betaling sker to gange om året. Man betaler for sommersæsonen d. 1 maj og for vintersæsonen d. 1 oktober.

Børn under 10 år har ikke mulighed for at booke baner (som nævnt under punkt 2)

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer